Etykiety

Moje obrazy (4) Teksty (4) Wiersze (29)

01 października 2017

Pierwszy raz

Czy wiesz, że od tej pory wszystko co zrobimy razem, będzie po raz pierwszy?


Po raz pierwszy razem się uśmiechniemy...
Po raz pierwszy razem posłuchamy ciszy....
Po raz pierwszy się pocałujemy...
Po raz pierwszy będziemy razem słuchać muzyki...
Po raz pierwszy będziemy patrzeć na siebie....
Po raz pierwszy razem będziemy pić herbatę....
Po raz pierwszy razem zjemy....
Po raz pierwszy będziemy się dotykać i kochać....
Po raz pierwszy się pokłócimy...
Po raz pierwszy zatańczymy...
Po raz pierwszy zobaczymy coś, czego wcześniej nie znaliśmy...
Po raz pierwszy coś nas zadziwi...
Po raz pierwszy...poczujemy to coś...
Po raz pierwszy powiesz mi coś, czego nikomu nie powiedziałeś, a ja po raz pierwszy usłyszę Twoją tajemnicę...
Po raz pierwszy poczujemy swój zapach...

Czy teraz możesz powiedzieć, że kocha się tylko raz?
Że wszystko już widziałeś?
Że nic Cię już nie zdziwi?
Że wszystko już przeżyłeś?
Czy teraz możesz powiedzieć, że nadal chcesz dźwigać swój bagaż?

A jeśli go zostawisz, a ja za to przypnę Ci skrzydła?
A jeśli ja też zostawię swój bagaż i pozwolę, żebyś Ty też przypiął mi skrzydła?

Po raz pierwszy wzniesiemy się do góry razem...
Po raz pierwszy zobaczymy wszystko z daleka razem...
Po raz pierwszy będziemy wolni razem...

Będziemy jak lustro i przeglądający się w tym lustrze...
Będziemy jak tafla wody i lęcący nad nią ptak...
Będziemy jak ziemia i deszcz, który ją zrasza...
Będziemy jak drzewo i piorun, który w nie uderza...
Będziemy jak kwiat i słońce, które go rozświetla...
Będziemy jak wiatr i kolorowe liście, które szeleszczą...
Będziemy jak melodia i uszy, które ją słyszą...
Będziemy jak pytanie i odpowiedź...
Będziemy jak poszukiwacz i skarb, który wreszcie odkrył...
Będziemy wszystkim i niczym...
Ty i Ja...
My...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz: