Etykiety

Moje obrazy (4) Teksty (4) Wiersze (29)

06 października 2017

Autentyczność

Patrząc na Ciebie jako na Skutek widzę Przyczynę.
Najcenniejszym Darem jaki możesz mi dać to Twoja Autentyczność, bo to ona właśnie pomoże mi się rozwinąć.

Ona jest ważniejsza, niż to wszystko co, my ludzie, wkładamy do szuflady nazywanej miłością...
Jesteś moim lustrem i Twoja Autentyczność tego nie zmieni, ale Ty będziesz mieć pewność, że ja, zaglądając w nie, widzę wyraźnie.
Będziesz mieć pewność, że nie widzę czegoś poprzez kurz, brud i plamy.
Będąc Ci wdzięczną, że zgadzasz się przyjąć tę rolę, podaruję Ci moją Autentyczność.  
Nie będziemy sobie przyrzekać, przysięgać, obiecywać... 
Będziemy się w sobie przeglądać. 
Ja będę odkrywać siebie w Tobie, a Ty we mnie. 
Jeśli kiedyś stwierdzimy, że wiemy już o sobie wszystko to będzie oznaczało, że nasza wspólna Droga właśnie się rozchodzi.

Witam Siebie w Tobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz: