Etykiety

Moje obrazy (4) Teksty (4) Wiersze (29)

26 listopada 2017

Spełnienie

Kochałam cię zanim przyszedłeś
Jesteś sumą moich marzeń
Czekałam na ciebie
Twoje słowa były kiedyś moimi myślami
Twoje ramiona były kiedyś moją tęsknotą za oddaniem
Twój brak był kiedyś moim lękiem
Twój ból był kiedyś moim brakiem
Twój szept był kiedyś moim błaganiem o ciszę
Twoja obecność była kiedyś tymi wszystkimi chwilami, kiedy prosiłam o uwagę
Twój śmiech był kiedyś moją tęsknotą za beztroską
Twoje ciepło jest tym, które kiedyś rozdałam innym
Twój otwarty umysł jest odpowiedzią na moje pytanie, czy mogę otworzyć swój
Rozmowy z Tobą były kiedyś tymi wszystkimi chwilami, kiedy czułam, że nikt mnie nie rozumie
Twoja akceptacja była kiedyś otwarciem się na samą siebie
Twój spokój był kiedyś decyzją, że przestaję z sobą wojować
Twoja muzyka była kiedyś moim marzeniem o melodii Duszy
Kiedyś byłeś pytaniem, dzisiaj jesteś odpowiedzią
Kiedyś byłeś tęsknotą, dzisiaj jesteś spełnieniem
Przyszedłeś, bo miałeś przyjść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz: